کاربرد مخازن پلی اتیلن

کاربرد مخازن پلی اتیلن بسیار گسترده است و تقریبا در هر صنعتی از این مخازن استفاده میشود.مخازن دوجداره پلی اتیلن تولید شده از مواد پلی اتیلن با گرید های HDPE ۸۰ و HDPE ۱۰۰ به صورت دفنی و غیردفنی میباشد.این مخازن دارای دیواره ای از جنس پروفیل اسپیرال کاروگیت با ضخامت و مقاومت بالا میباشد.

شکل پروفیل ها و خاصیت مواد پلی اتیلن این مخازن را از سایر مخازن و تانک ها متمایز می کند.مواد پلی اتیلن مورد استفاده در این مخازن با هیچ ماده شیمیایی وارد واکنش نمی شود.شرکت کیش سپتیک توانایی تولید مخازن با ابعاد و اندازه های مختلف به صورت افقی و عمودی را دارد.

ویژگی های مخازن دوجداره پلی اتیلن

دارای ۲ الی ۲.۵ درصد دوده روی سطح خارجی خود می باشند که آن ها را در مقابل اشعه فرابنفش خورشید محافظت میکند.دارای جوش پلی اتیلن یکچارچه و کاملا آب بند می باشد.دارای خاصیت ضد خورندگی در برابر انواع مواد شیمیایی و اسید ها می باشد.

در برابر بار ترافیکی خارجی و فشار های داخلی کاملا مقاومت مکانیکی دارند.توانایی تحمل بازه دمایی +۶۰ تا -۵۰در دراز مدت را دارند.در مقایسه با سایر مخازن وزن بسیار کمتری دارند که حمل و نقل و نصب آن ها را راحت تر میکند.امکان دفن این مخازن بدون سازه نگهبان را دارند.

کاربرد مخازن پلی اتیلن دوجداره

ویژگی ها و خواص این مخازن کاربر گسترده ای برای آن ها را به عمل می آورد.بیشترین کاربرد این مخازن در نگهداری انواع اسید در دماهای بالا می باشد که با طراحی پروفیل دیواره این کاربرد تولید می کنند.این شرکت با داشتن دانش عملی و همکاران متخصص در این زمینه اقدام به تولید مخازنی با طراحی خاص متناسب با سفارش مشتریان کرده است

مخازنی که به صورت خاص برای نگهداری انواع مواد شیمیایی و مشتقات نفتی و آب آشامیدنی تولید می شوند.از دیگر کاربرد های این مخازن استفاده از آن ها را ساخت انواع سپتیک تانک فاضلابی دوجداره پلی اتیلن می باشد.مقاومت مکانیکی این مخازن ، طول عمر بالا و از همه مهم تر مقاومت شیمیایی آن ها در برابر فاضلاب استفاده از آن ها را برای تولید سپتیک تانک بیشتر کرده است.

این شرکت سپتیک تانک هایی با طراحی خاص و ویژه ای و بسیار کار آمد را تولید می کند .همچنین میتوانیم از این مخازن به عنوان واحد های مجزای پکیج های تصفیه فاضلاب نیز استفاده کرد .تولید انواع چربیگیر با این مخازن از دیگز کاربرد های آن ها به شمار می رود.

اسکرابر پلی اتیلن

یکی از کاربرد های مخازن دوجداره پلی اتیلن در تولید اسکرابر تصفیه هوا میباشد .اسکرابر های تصفیه هوای اسیدی در صنایعی که تولید گازهای خطرناک می کنند مورد استفاده قرار می کیرد.معمولا فلزی و پر هزینه هستند .شرکت کیش سپتیک موفق به تولید اسکرابر هایی با وزن و مقاومت بالاتر و کم هزینه تر کرده است.

این شرکت اسکرابر های پلی اتیلنی از مخازن دوجداره پلی اتیلنی همراه با گریتینگ های پلی اتیلنی طراحی و تولید میکند.اسکرابر ها به علت مجاورت با گاز های اسیدی و دارای آلاینده های شیمیایی بسیار حساس بوده و باید دارای مقاومت شیمیایی باشد.مخازن دوجداره پلی اتیلنی به علت مقاومت بالایی شیمیایی و مکانیکی که دارند بهترین گزینه برای تولید اسکرابر تصفیه هوا میباشند.

اسکرابر ساخت ایران

قیمت مخزن – قیمت مخزن ۱۰۰ لیتری

  • مخازن دوجداره پلی اتیلن براساس موارد زیر قیمت گذاری میشوند :
  • قطر داخلی لوله اسپیرال تشکیل دهنده بدنه اصلی و طول یا ارتفاع مخزن
  • عدسی های ابتدا و انتهای مخزن در صورتی که عدسی ها به شکل قیفی و مخروطی باشند در قیمت مخزن تاثیر میگذارد
  • پایه و دریچه های ویزیت در مخزن که بسته به طول مخزن های افقی تعداد پایه ها تعیین میشود.
  • در صورتی که طول مخزن افقی زیاد باشد در طول های مشخصی (حدودا هر ۳ متر) عدسی هایی برای کاهش فشار روی عدسی های ابتدا و انتها ، در داخل مخزن تعبیه میشود
  • در صورتی که مخزن عمودی باشد عدسی کف به صورت دوبل زده میشود .

این مخازن قابلیت اجرای هر طرح و نقشه ای از طرف کارفرمایان محترم را دارد .وزن تمام این موارد توسط نرم افزارهایی محاسبه میشود و قیمت آن ها براساس قیمت روز مواد پلی اتیلن از بورس اعلام میشود.

بیشترین کاربرد مخازن پلی اتیلن به دلیل موارد زیر میباشد :

  1. مخزن پلی اتیلن قیمت مناسبی دارد و مقرون به صرفه است .
  2. این مخازن در برابر خوردگی مقاوم هستند .
  3. مخازن پلی اتیلن در برابر اشعه ی uv خورشید مقاومت زیادی دارند .
  4. به دلیل دوام زیاد مخزن پلی اتیلن از آن ها میتوان برای طولانی مدت استفاده کرد .
  5. این مخازن در هر آب و هوایی از جمله مناطق سردسیر و گرمسیر قابلیت استفاده دارند .
  6. از این مخزن ها میتوان در ذخیره هر نوع سیال ، آب و مواد شیمیایی ، اسید و غیره استفاده کرد.
  7. مخازن پلی اتیلن قابلیت استفاده در صنعت و همچنین منازل مسکونی و اداری را دارند .
  8. کیش سپتیک جهت ذخیره اسید ، محصولات خود را با ۳ سال ضمانت فرسایش و خوردگی و ۵ سال خدمات پس از فروش ارائه میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *