راهنمای کامل خرید مخزن آب پلی اتیلن

راهنمای خرید مخزن آب

راهنمای خرید مخزن آب پلی اتیلن با قیمت درب شرکت

راهنمای خرید مخزن آب مقاله ایست کاربردی که به مشتریان عزیز کمک میکند تا قبل از خرید مخزن آب ، اطلاعات کافی از هر نوع مخزن موجود در بازار را بدست آورند تا از بروز مشکلات جلوگیری شود. خرید مخزن آب از جنس پلی اتیلن میبایست بهمراه اطلاعات اولیه در خصوص انواع مخازن آب و دانستن نیازهای شخصی انجام شود تا از بروز هر گونه هزینه اضافی چه برای مصارف شخصی چه برای مصارف شرکتی جلوگیری بعمل آورد. در این مقاله شما میتوانید با مطالعه دقیق کامل ترین راهنمای خرید مخزن آب خریدی آسان را تجربه کنید. با رعایت این دستورالعمل میتوانید مطمئن ترین خرید مخزن آب را تجربه کنید.

انتخاب جنس مخزن آب

طبق آمار وب سایت های تحلیلی بازار ، در ۱۰ سال گذشته در کشور عزیزمان ایران ، رکورد دار پرفروش ترین نوع مخزن آب ، در مقام اول مخزن آب پلاستیکی و سپس مخزن آب فلزی بوده است. البته با رشد قیمت دلار و افزایش نرخ ناگهانی فلزات و آهن نسبت به پلی اتیلن و مزایای بسیار فراوانی که پلی اتیلن نسبت به فلز دارد ، حدود ۸۰% مشتریان به دنبال خرید مخزن آب از جنس پلی اتیلن بوده اند. البته ناگفته نماند برخی از خریداران محترم به دلیل برخی محدودیت های موجود ، مجبور به خرید مخزن فلزی هم شده اند.

بعنوان مثال در جایی که شعله های آتش به صورت مستقیم به مخزن برخورد میکند و یا مکان هایی که احتمال اثابت هرگونه جسم تیز و برنده و سخت وجود دارد ، خرید مخزن آب پلی اتیلن توصیه نمیشود. احتمال وجود این موارد به ندرت خواهد بود و در اکثر موارد مخازن در محل های نصب میشود که از ایمنی بالایی برخوردار است و همیشه بازدیدهای دوره ای از مخازن انجام میشود. لازم به ذکر است که مخزن آب دفنی کیش سپتیک ، مشتریان محترم را از هرگونه استرس وقوع حادثه دور خواهد کرد. این مخازن طبق دستورالعمل خاص که پس از خرید مخزن آب ، تحویل خریدار میشود ، میبایست نصب شوند.

بهتر است بدانید که علت اصلی بروز مشکل در مخازن فلزی نیز احتمال زنگ زدگی در بدنه چه از داخل و چه از خارج و خوردگی این مخازن در تماس با سیال میباشد. مخزن آب پلی اتیلن ضد جلبک و ضد خوردگی میباشد. در این واحد تولیدی ، مخازن دقیقا بسته به نیاز مشتری ، نقشه تحویلی ، شرایط نصب و شرایط محیطی از قبیل دمای هوا و دیگر مسائل تولید خواهد شد.

از انواع این مخازن میتوان به مخازن پلی اتیلن دفنی ، غیردفنی ، عمودی ، افقی ، با کف دوبل ، با دیوایدر وسط ، بدون دیوایدر وسط ، سفید ، مشکی ، دو رنگ ، شروع قطر از ۵۰۰ میلیمتر تا ۳ متر اشاره کرد. محدودیتی در تعداد پایه ، اتصالات و پیاده کردن نقشه دقیقا مطابق با نیاز مشتری وجود ندارد. پیشنهاد کیش سپتیک چه برای مصارف خانگی چه برای مصارف صنعتی ، برای هر نوع سیالی از آب گرفته تا اسید ، تا دمای ۱۰۰ درجه استفاده از مخزن پلی اتیلن میباشد. جهت اطلاع از دیگر مزایا و معایب مخزن پلی اتیلن با ادامه راهنمای خرید مخزن آب همراه باشید.

راهنمای خرید مخزن آب

قیمت مخزن آب

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی مسلما قیمت مخزن آب برای همگان ، پس از کیفیت در درجه اول قرار دارد. مخازن آب موجود در بازار با توجه به نوع مواد اولیه (از نطر نو و یا بازیافتی بودن) ، بهداشتی یا غیر بهداشتی بودن ، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش و عمر مخزن با هم فرق دارند که همین امر باعث تقاوت در قیمت آنها خواهد شد. از طرفی عده ای اقدام به فروش در این حوزه میکنند که متاسفانه تولید کننده نیستند و محصولات را با سود بسیار زیاد و قیمت نهایی بسیار بالا به دست مردم میرسانند. به همین دلیل حتما قبل از خرید از تولید کننده بودن فروشنده ، با بازدید از محل تولید و دریافت مدارک و پروانه بهره برداری اطمینان حاصل کنید.

مخزن آب آنتی یو وی ، ضد جلبک

مخازن آب غیردفنی که در معرض اشعه مستقیم خورشید هستند ، حتما بایستی قابیلت ضد جلبک داشته باشند. چرا که با گذشت زمان آب حبس شده در مخزن جلبک میزند و بو و طعم آب عوض خواهد شد. این مشکل با استفاده کیش سپتیک از مواد اولیه Food grade به راحتی حل شده و مشتریان عزیز با خیال راحت میتوانند از این مخازن جهت ذخیره آب آشامیدنی استفاده کنند.

بهترین انتخاب جهت مصارف آب آشامیدنی استفاده از مخازن سفید رنگ فود گرید تولیدی گروه کیش سپتیک میباشد که هم میتوان از آنها بصورت دفنی و هم غیر دفنی استفاده کرد. البته برای ذخیره آب جهت آبیاری محل و یا آب برای آتش نشانی نیاز به تهیه این مخازن نیست و از مخازن معمولی میتوان استفاده کرد.

اطلاع دقیق از حجم مخزن آب

یکی دیگر از پارامترهای مهم قبل از خرید مخزن ، محاسبه دقیق ظرفیت و حجم آن میباشد. خوشبختانه در حجم و ابعاد درخاستی خریداران محترم هیچگونه محدودیتی وجود ندارد. در مصارف صنعتی کارشناسان متخصص خود شرکت ها میبایست محاسبات لازم را انجام دهند. البته تیم فروش کیش سپتیک آمادگی راهنمایی در مورد محاسبه ظرفیت مخازن به مشتریان عزیز را دارد. برای بکار بردن این مخازن در ساختمان (تانکر آب ساختمان) باید برای هر واحد ساختمان با حداکثر ۳ نفر ۲۵۰ لیتر آب در نظر گرفت. بعبارت دیگر برای ساختمانی با ۲ طبقه و ۴ واحد شما باید یک مخزن ۱ متر مکعب یا ۱۰۰۰ لیتری تهیه فرمایید در در مواقع افت فشار آب شهری و یا قطعی ناگهانی آب شهری دچار کمبود آب نشوید.

انتخاب صحیح مکان قرارگیری مخزن و نصب آن

موضوع نصب و محل قرارگیری مخزن از مهمترین مسائل در خصوص طول عمر مخزن میباشد. در وهله اول باید در نظر گرفت که میتوان مخازن را زیر زمین دفن کرد یا خیر. سپس مکان نصب مخزن آب را برای مصارف ساختمانی ، داخل ساختمان و در محل های کم تردد باید در نظر بگیرید. پارکینگ ، پیلوت یا زیر زمین بهترین مکان نصب مخازن میباشند. البته در این صورت نیاز به استفاده از پمپ هم خواهید داشت. علاوه بر موارد گفته شده میتوانید مخارن را روی پشت بام ، موتورخانه ، حیاط و دیگر محل ها هم در نظر بگیرید. تیم قروش کیش سپتیک آماده راهنمایی شبانه روزی مشتریان عزیز با شماره تماس ۰۹۱۰۸۳۷۰۰۱۵ میباشد.

در صورت انتخاب مخزن غیر دفنی باید از تراز بودن سطح زیرین مخزن اطمینان حاصل کنید. مکان هایی از جمله حیات خلوت ، کنار پمپ در پیلوت و پارکینگ و پشت بام هم محل های مناسبی برای نصب مخزن هستند. بهترین راه بازدید کارشناسان ما از محل و ارائه راهنمای خرید مخزن آب میباشد.

مخزن آب پلی اتیلن با سدل
مخزن پلی اتیلن بهمراه سدل پلی اتیلن

بارگیری و ارسال مخازن

در هنگام بارگیری ، با توجه به حجم مخازن ، از لیفتراکت و یا جرثقیل ۱۰ تن دکل بلند استفاده میشود. بسته به نوع پروژه باید در محل تخلیه هم لیفتراکت و یا جرثقیل مهیا باشد. البته در مصارف خانگی جابجایی با دست هم در مواردی مقدور خواهد بود.

فروش مخزن آب

سیستم فروش کیش سپتیک به صورت سراسری در کشور و بدون هیچ گونه محدودیتی فعالیت دارد و امکان صادرات این محصولات به کشورهای همسایه هم وجود دارد. سفارش مشتریان عزیز به سرعت تولید و مونتاژ و ارسال خواهد شد. فروش مخزن آب کیش سپتیک با قیمت درب شرکت و بدون واسطه انجام میگیرد.

ترفند نصب مخزن آب برای مصارف ساختمانی

توجه داشته باشید که هیچگاه پمپ آب را بصورت مستقیم به آب شهری متصل نکنید. زیرا علاوه بر غیر قانونی بودن این کار عملا خود را متقبل پرداخت هزینه آب گزاف خواهید کرد و دلیل این امر هم به این خاطر است که در فصل تابستان بدلیل کمبود آب و زمانی که در لوله آب شهری ، آب کافی وحود ندارد عملا شما در حال پمپ کردن هوای داخل لوله هستید که کنتور برای شما هوا را به جای آب محاسبه کرده و به شما ضرر خواهد رساند. بهترین مرحله نصب پمپ برای تازه تر ماند آب ، قرار دادن آن نزدیک مخزن ذخیره آب میباشد.

اتصالات و لوله کشی داخل مخزن

هیچگونه محدودیتی در تعداد اتصالات ، قطر اتصالات و لوله کشی داخل مخازن وجود ندارد. در صورت استفاده از این مخازن بعنوان پکیج تصفیه فاضلاب نیز تمامی اتصالات و نازل ها در محل شرکت سوراخکاری و لوله کشی خواهد شد. با توجه به نقشه زیر میتوانید مشاهده کنید که صفر تا صد نقشه ، از تولید تا مونتاژ و رساندن به مرحله بهره برداری توسط گروه صنعتی کیش سپتیک انجام خواهد شد.

نقشه پکیج تصفیه فاضلاب

استاندارد های لازم در مخازن

  • مواد اولیه مصرفی تهیه شده از پتروشیمی امیرکبیر با گرید EX3 مطابق با استاندارد (D I N 9 1 1 6)
  • آب بندی کامل جوشـکاری ها و اتصالات
  • مطابق با استاندارد (D I N 1 6 9 6 1)
  • دارای مستربچ مشکی
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید
  • ضد جبلک
  • طراحی پروفیل بدنه مخزن مطابق با استاندارد ATVA127
  • ضـخامت پروفیل ۶ تا ۸ سانتی متر

گروه صنعتی کیش سپتیک تمامی این استانداردها و پروانه ها را در صورت نیاز به رویت مشتری خواهد رساند. در صورت تمایل به خرید میتوانید با شماره های زیر در تماس باشید. امیدواریم از خواندن این مقاله با عنوان کامل ترین راهنمای خرید مخزن آب لذت برده باشید.

تانکر آب ساختمان
مخزن نگهداری آب شرب

6 دیدگاه برای “راهنمای خرید مخزن آب”

  1. سلام صبح بخیر
    ببخشید شرکت کیش سپتیک با پارس اتیلن کیش هر دو یک شرکت هستند ؟
    اگر عضو یک هلدینگ نیستید آدرس شما کجاست و اینکه تولیدات تون یکی هست ؟
    جهت خرید مخزن اسید با دمای ۸۰ درجه سانتی گراد
    تشکر

    1. سلام ارادت
      خیر این دو شرکت از هم مجزا هستند قربان
      آدرس ما شهرک صنعتی لیا واقع در کیلومتر ۱۵ جاده قزوین-بوئین زهرا هستش
      تولیدات مون هم شامل لوله از قطر ۵۰۰ تا ۳۰۰۰ میلیمتر و با مقاومت مکانیکی ۸ تا ۶۴ کیلونیوتن ، سپتیک تانک ، مخزن ضد اسید ، اسکرابر ، مخزن آب ، منهول ، ایستگاه پمپاژ و دیگر محصولات پلیمری هست.
      در خدمتیم

  2. سلام مخزن فود گرید هم تولید میکنید ؟ برای آب آشامیدنی ، پروژه پادگان سیستان بلوچستان
    با توجه به دمای هوای آن منطقه ، آب ذخیره شده تبخیر نخواهد شد ؟
    و اینکه چه مدت مجاز هستیم آب رو بدون استفاده نگه داریم در مخزن تا جلبک نزند و بو نگیرد ؟
    تشکر از شما

    1. با سلام خدمت شما
      مواد اولیه استفاده شده در روند تولید مخازن کیش سپتیک بصورت Food Grade بوده و آب درون مخازن به هیچ وحه دچار تبخیر ، جلبک و بو نخواهد شد.
      در کل بهتره که در هر نوع مخزن آب ، فارق از جنس مخزن ، همواره آب در جریان باشه.
      از طریق لینک “مخزن آب” میتونید مخازن سفید رنگ رو مشاهده کنید.
      موفق باشید

  3. سلام و عرض ادب
    در خصوص مخازن شما سوال داشتم و اونم اینه که فرق عمده و اساسی مخازن شما با مخازن سفید رنگ طبرستان چیه و قیمتشون چه تفاوتی داره ؟
    برای پروژه راهسازی یک شهرکی در سمنان ما نیاز به مخزن آب برای پشت کامیون داریم که مدام مسیر رو آب پاشی کنیم
    تشکر از راهنمایی تون

    1. با سلام ، فرق عمده و اساسی مخزن آب کیش سپتیک با دیگر برندها در اینه که این مخازن دارای پروفیل دوجداره هستند که در برابر ضربه و فشار به قدری مقاومت دارند که قابل قیاس با مخازن تک لایه و تک جداره نیستند ، شکل پروفیل و ضخامت و تیکنس تمام جهات پروفیل رو میتونید در صفحه مشخصات فنی پروفیل تولیدی کیش سپتیک مشاهده بفرمایید. موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *