خرید وان پلاستیکی صنعتی

خرید وان پلاستیکی صنعتی

خرید وان پلاستیکی و قیمت وان پلی اتیلن

وان پلاستیکی کیش سپتیک ، از مواد اولیه پلی اتیلن PE100 با گرید EX3 تولید شده که کاربرد صنعتی ، شیلاتی ، استخر و دیگر موارد را دارد. در این مقاله قصد داریم ابعاد داخلی ، خارجی ، مشخصات فنی و کاربردهای وان های پلاستیکی تولیدی از مواد پلی اتیلن درجه یک را شرح دهیم. مشتریان گرامی میتوانند هم از طریق وبسایت مجموعه و هم بصورت تلفنی اقدام به خرید وان پلاستیکی صنعتی نمایند. پیشنهاد میشود پس از بازدید از محل تولید این محصولات خرید خود را قطعی نمایید.

وان پلاستیکی یا پلی اتیلن در این واحد تولیدی از عرض ۵۰۰ تا ۴ متر تولید میشود. طول این وان ها هم تا ۱۴ متر متغیر خواهد بود. به جرات میتوان گفت که بزرگترین وان های پلی اتیلن در ایران توسط شرکت کیش سپتیک تولید و مونتاژ میشود که میتوان از آنها برای وان اسیدشویی و وان شستشوی صنعتی و بعنوان استخر آب برای مصارف کشاورزی ، صنعتی و یا حتی برای ویلا استفاده کرد. وان پلی اتیلن علاوه بر استحکام بسیار بالا ، وزن کم و مقاومت عالی در برابر اشعه UV خورشید ، به صورت کامل خورندگی صفر دارند. یعنی در برابر اسید هیچ واکنشی نشان نمیدهند. علت اصلی کاربرد بسیار گسترده وان ها در همه صنایع نیز همین اثر ضد خورندگی آنها میباشد.

پیشنهاد گروه تولیدی و صنعتی کیش سپتیک بعنوان تولید کننده وان پلی اتیلن به مشتریان عزیز این است که تمامی وان های عرضه شده در بازار با هر جنسی را از نزدیک بازدید کرده و پس از اطمینان از تولید کننده بودن فروشنده (از طریق درخواست پروانه بهره برداری و غیره) و کیفیت و گارانتی محصول اقدام به خرید نمایند. شما میتوانید از طریق تکمیل فرم درخواست سفارش وان در هدر سایت ، در خصوص طریقه ساخت ، تصاویر بیشتر ، مشخصات فنی و ابعاد وان ها اطلاعات بیشتری از کارشناسان ما کسب کنید. خواهشمندست جهت اطلاع از قیمت وان پلاستیکی ارزان و قیمت وان ماهی حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۰۹۱۰۸۳۷۰۰۱۵

حمل و نقل و تحویل آنی و به صرفه

مشتریان محترم میتوانند وان پلاستیکی تولیدی کیش سپتیک را به دلیل سبک تر بودن وزن نسبت به نوع فلزی و فایبرگلاس آنها به راحتی و با هزینه کمتری حمل و تخلیه کنند.

مطلب مرتبط : خرید مخزن ضد اسید

خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات

وان اسیدشویی دارای ۳ سال ضمانت فرسایش و خوردگی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. دیگر وان های پلاستیکی و پلی اتیلن شرکت که با اسید در تماس نیستند نیز از ضمانت بیشتری برخوردار هستند.

تایید شده توسط وزارت محترم بهداشت کشوری

همه محصولات پلی اتیلن کیش سپتیک از جمله وان شستشو نیز دارای گواهینامه و پروانه بهداشتی هستند. ساخت و تولید وان پلی اتیلن با مواد درجه یک PE100 با گرید EX3 انجام میگردد. لازم به ذکر است که این نوع گرید مواد تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را هم دارد.

ضد خورندگی وان صنعتی

استفاده از پلی اتیلن با روش تولید خاص کیش سپتیک به صورت دوجداره خیال کارفرما را از اثر خوردگی اسید راحت خواهد کرد. این مواد هیچ گونه واکنشی با اکثر اسیدها نداشته و این وان ها تا ۳ سال دارای گارانتی تمام عیار شرکت خواهند بود. مشتریان محترم میتوانند هرگونه اتصالاتی را چه روی عدسی و چه روی بدنه اصلی تعبیه کنند. مقاومت بسیار بالای بدنه وان دوجداره آن ها را به محصولاتی تبدیل کرده که سالیان سال بدون مشکل در صنایع مختلف از قبیل استخرهای ماهی شیلات ، استخر های تفریحی ، صنایع غذایی ، صنایع فولادی ، صنایع آبکاری و دیگر صنایع کار خواهند کرد.

این وان ارزان قیمت به آسانی می تواند بعنوان وان نگهداری مواد جامد گرانولی و پودری با دانسیته های مختلف استفاده شود. در صنایع گرانول سازی میتوان این وان را برای وان شستشوی پلاستیک در نظر گرفت. به طور کلی برای نگهداری هر نوع سیال و استفاده برای سیلو میتوان روی این وان ها حساب کرد. در ویدئوی زیر میتوانید وان مکعبی تکجداره پلی اتیلن ساخت گروه صنعتی کیش سپتیک را مشاهده فرمایید. مراحل قبل از ارسال شامل تست تمام و کمال محصول در حضور مشتری انجام خواهد پذیرفت.

قابلیت آنتی یو وی در تولید وان آبکاری

استفاده از مستربچ Anti UV این قابلیت را به این وان ها اضافه کرده تا بتوانند تا دمای ۸۰ درجه بدون هیچ گونه تغییر شکلی دوام آورده و سالیان سال به راحتی کار کنند. وان آبکاری یکی دیگر از محصولات کیش سپتیک است که طرفداران بسیاری دارد و پروژه های موفقی در این زمینه به نتیجه رسیده است.

ساخت استراکچر جهت نگهداری وان تکجداره پلی اتیلن

وانهای تکجداره با قطر و طول بالا حتما میبایست توسط استراکچر حفظ شده و یا در بتن قرار گیرند. در صورت درخواست مشتریا ن عزیز این شرکت آماده طراحی استراکچر خاص برای سفارشات خاص و به جهت افزایش استحکام وان میباشد و یا خریداران عزیز میتوانند پروژه ساخت استراکچر را خودشان انجام داده و یا به شرکت دیگر برون سپاری کنند. در صورت خرید وان پلی اتیلن و حوضچه پلی اتیلن از گروه صنعتی کیش سپتیک از پشتیبانی مادام العمر تعمیر و نگهداری و گارانتی ۳ ساله محصولات برخوردار خواهید شد.

وان اسیدشویی تکجداره
وان شستشوی پلی اتیلن پلاستیکی

کاربردهای عمده وان پلاستیکی

  • وان پرورش ماهی یا وان پلاستیکی صنعتی شیلاتی جهت استفاده از مراکز پرورش ماهی
  • وان شستشوی صنعتی از قبیل وان شستشوی سبزی ، میوه
  • وان تولید و پرورش زالو
  • وان آزمایش خاک و بتن
  • وان آبکاری
  • وان نساجی
  • وان حمام
  • استخر در ویلاها
  • ساخت جکوزی
  • وان صنعت لبنیات
  • وان اسیدشویی
  • وان شستشوی قطعات

به صورت کلی میتوان گفت که ویژگی های برتر این وان ها وزن بسیار کم ، قیمت مقرون به صرفه ، استفاده از مواد اولیه درجه یک با قابلیت آنتی یو وی ، دارای استانداردهای جوش و تولید پلی اتیلن از قبیل پارت ۳ استاندارد ۹۱۱۶ ، قابلیت ضد خوردندگی در برابر اسید تا دمای ۹۰ درجه ، مقاومت بالا حتی بیشتر از محصولات پلی پروپیلن (پ پ) ، گارنتی بسیار معتبر و خدمات پس از فروش

استفاده از وان شستشوی میوه و سبزی

وان شستشوی میوه و سبزی پلی اتیلن که دارای تایید وزارت بهداشت است در مکان های از قبیل رستوران ها و تالارهای عروسی استفاده زیادی دارند. این محصولات به هیچ وجه دچار خوردگی و زنگ زدگی نشده و به میوه و سبزیجات طعم و بوی خاصی منتقل نمیکنند.

قیمت وان شستشوی میوه

جهت اطلاع از بروزترین قیمت ها میتوانید از طریق فرم زیر درخواست استعلام قیمت نموده و یا با شماره گیری تلفن ۰۹۱۰۸۳۷۰۰۱۵ علاوه بر دریافت مشاوره تلفنی و حضوری رایگان ، از قیمت های بروز اطلاع پیدا کنید.

استفاده از وان شستشوی صنعتی

از این محصولات جهت شستشوی ظروف ، سبزی ، گوشت و مرغ استفاده میکنند. تمامی تالارهای پذیرایی ، رستوران ها ، فست فود ، کافی شاپ ها و کترینگ های مواد غذایی و کارگاه های تهیه و شستشو و بسته بندی محصولات گوشتی دامی میتوانند با خرید وان پلاستیکی کیش سپتیک خیال خود را تا سالیان سال راحت کنند. همچنین از این محصول میتوان در صنعت بازیافت استفاده کرد. شستشو و تمیزکاری ، جداسازی مواد زیر و روی آب از کاربردهای این وان ها می باشد.

قیمت وان شستشو

قیمت این محصولات با توجه به قطر و طول درخواستی محصول محاسبه شده و به مشتریان عزیز اعلام می شود. تمامی قیمت ها به دلیل تولید کننده بودن کیش سپتیک دست اول ، بدون واسطه و با قیمت درب شرکت می باشد.

استفاده از وان اسیدشویی

هدف اصلی از اسیدشویی فلزات نیز از بین بردن آلودگی ، برطرف کردن زنگ زدگی و پوسته موجود روی سطح فلزات است. در طی این عملیات آلودگی های معدنی توسط اسید از بین رفته و یا حل می شوند. وان اسید هیدروکلریک و فسفریک و یا وان سولفوریک اسید از رایج ترین این محصولات می باشند. نام دیگر این روش حمام یا غوطه وری است که فلز مورد نظر به داخل حمام اسیدی فرو میرود. کابرد اصلی این روش هم در تولید نورد از طریق اسید شویی فولاد است که از اسید سولفوریک و نیتریک استفاده می شود.

وان پلاستیکی
وان دوجداره شستشوی صنعتی

مشخصات فنی وان شستشو و اسید شویی

وان های پلی اتیلن شرکت کیش سپتیک ، در قطرها و ارتفاعات مختلف با بدنه دوجداره پلی اتیلن ساخته میشود. این وان ها از برش لوله های پلی اتیلن دوجداره و جوشکاری عدسی در دو سر آن و سپس برشکاری بدنه و عدسی در ارتفاع مد نظر تولید میشود. از آنجاییکه بدنه اصلی بریده میشود برای حفظ مقاومت ، وان باید در بستری مناسب جایگذاری شود.
داخل وان ها میتوان با ورق پلی اتیلن عمق وان را در جهت طول تغییر داد. تمامی اتصالات مربوط به تخلیه وان و ورود مجدد سیال به داخل وان را میتوان روی عدسی ها و حتی بدنه اصلی تعبیه کرد. از این وان ها میتوان برای مصارف مختلف از جمله :

  • اسید شویی
  • آبکاری
  • شستشو

و تمام مصارفی که در آنها لازم است قطعات در یک مایع خاصی غوطه ور شوند کاربرد دارد. همچنین میتوان از آنها بعنوان استخر آب برای پرورش آبزیان استفاده کرد.

2 دیدگاه برای “خرید وان پلاستیکی صنعتی”

  1. سلام خسته نباشید
    این وان ها قابلیت ذخیره چه نوع اسیدهایی و با چه دما و دانسیته ای رو دارند ؟
    تشکر

    1. با سلام
      این وان های اسیدشویی هر اسیدی رو با هر دانسیته ای طبق سفارش مشتری عزیز ، با هر دمایی میتوانند در خود نگه دارند.
      در ابتدای کار نقشه و مشخصات فنی سیال مورد نظر با دمای کاری از کارفرما گرفته شده و پس از طراحی ، وان ها تولید خواهند شد.
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *